مطالب جدید زیبایی

مطالب جدید زیایی را از ما بخواهید و ببینید

مطالب جدید زیبایی

مطالب جدید زیایی را از ما بخواهید و ببینید

مطالب جدید زیبایی

بدون توضیح

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پلکس مو چگونه کار می کند؟

مطمئناً ، بسیاری قبلاً بیش از یک بار از کارشناسی ارشد در سالن چیزی که Plex برای مو است را شنیده اند یا به مقاله های مربوطه در اینترنت علاقه مند شده اند - مهم نیست که اطلاعات مربوط به منبع خاصی از شما باشد ، شما اهمیتی نمی دهید ، به احتمال زیاد ، این مفهوم را بدانید ، اما من می خواهم کمی بیشتر در مورد آن بدانم.

این فناوری که در بالا توضیح داده شد برای اولین بار در لس آنجلس مورد استفاده قرار گرفت ، که تعجب آور نیست با توجه به اینکه چند ستاره در آنجا زندگی می کنند و چقدر برای آنها مهم است که مدل موهای ستاره ای خود را در شرایط عالی حفظ کنند. تضمین سلامت مو ، سایه با دوام تر و محافظت در برابر صدمات ناشی از ترموفیلینگ و رنگرزی را می توان از مزایای اصلی استفاده از محصولات شبکه دانست که به لطف آن فناوری نوآورانه ابتدا در آمریکا و سپس در اروپا رایج و گسترده شده است. بسیاری از مارک های معروف در حال حاضر خطوط خود را بر اساس این فناوری ایجاد کرده اند ، اما در ابتدا ارزش درک این است که موهای plex چه چیزی می دهد و محبوبیت باورنکردنی آن در سراسر جهان چیست؟

واندر پلکس چیست؟


اگر به این س ofال پاسخ دهید که آیا plex hair  به زبان ساده است ، این یک محصول ویژه است که به شما امکان می دهد آسیب های ناشی از اقدامات شیمیایی تهاجمی را به حداقل برسانید. بنابراین ، همه آنها در یک حالت نسبتاً خوش خیم نگه داشته می شوند و اثر مخربی روی فرها ندارند.

انعطاف پذیری مو معمولاً شامل 2-3 فاز است:

گروه اول شامل محصولاتی است که مستقیماً به هرگونه مخلوط شیمیایی مانند رنگرزی ، سفید کردن ، پیچش یا صاف شدن اضافه می شود. در ابتدا ، مجموعه ها مستقیماً برای کارهای روشنایی در نظر گرفته شده بودند. فاز اول ترکیبی از مواد شیمیایی است که تخریب پیوندهای دی سولفید حلقه را کند می کند.
خواص فاز دوم بیشتر شبیه نرم کننده های مو است. این ترکیب شامل اجزای سیلیکون ، روغن ها ، پروتئین ها و سایر اجزای کاهنده است.
فاز سوم در هر مارکی وجود ندارد ، اما در صورت وجود برای مراقبت در منزل در نظر گرفته شده است تا اثر بدست آمده را حفظ کند.

ویژگی های خاص "plex"


به گفته متخصصان واجد شرایط ، Plex (محصول مراقبتی واندر پلکس) برای محافظت از مو باید از همان ردیف سایر مواد شیمیایی باشد ، زیرا در این حالت pH یکسان است ، فرمول نقض نمی شود ، که باعث می شود درصد اکسیدان افزایش پیدا نکند.

چرا به موهای پلکس نیاز دارم؟


همه چیز ساده است: با کمک آنها است که مواد فعال عوامل مختلف نمی توانند به عمق مو نفوذ کنند ، آنها بسیار موثر عمل می کنند ، بنابراین برای رنگ آمیزی کامل ، استفاده از مواد اکسید کننده قوی و افزایش زمان قرار گرفتن در معرض ضروری نیست. به طور طبیعی ، این تأثیر مثبتی بر وضعیت مو دارد ، از اثرات منفی شیمیایی بیش از حد محافظت می شود.

دلیل دیگر استفاده فعال از فناوری Plex ، تخلخل مو است. اگر خیلی بزرگ باشد ، حداکثر رطوبت به درون ساختار می ریزد و رنگ ها را حل می کند. با کمک پلکس ، تخلخل کاهش می یابد ، زمان تثبیت رنگدانه طولانی می شود.

همانطور که عمل نشان می دهد ، پس از استفاده از سیستم فوق الذکر ، جنسیت عادل چندین تغییر مثبت را مشاهده کرده است. این در مورد:

  • نرمی و شفافیت کوتیکول کوتیکول.
  • مقیاس های مناسب تنگ.
  • براق شدید در تمام طول فرها.
  • احساس حجم
  • تراکم و نرمی مو.
  • مراحل فناوری Plex

این فناوری خود در چندین مرحله پیاده سازی شده است که هر یک از آنها با اهداف خاص خود متمایز می شوند. بنابراین ، هنگام رنگ آمیزی ، یک جز component ویژه به ترکیب اضافه می شود ، که به طور قابل اعتماد از کوتیکول محافظت می کند. در مرحله دوم ، کوتیکول بسته می شود ، برای این منظور از تهویه مطبوع حاوی ترکیبات کراتینه همراه با روغن استفاده می کنند. با توجه به تغذیه ماسک و مومیایی مراقبت کامل در خانه را فراهم می کند. در نتیجه ، رفع یک اثر مثبت ، تقویت پیوندهای دی سولفید ممکن است ، و مو برای مدت طولانی درخشان و سالم خواهد ماند. بنابراین ، مطمئناً می توان از فناوری Plex به عنوان یک دستیار قابل اطمینان مراقبت از مو نام برد.

اثر روش

پس از انجام آزمایشات آزمایشگاهی ، ثابت شد که روشهای انجام شده با سیستمی که در بالا توضیح داده شد ، موها را تا 94 درصد بازیابی می کند و مقاومت آنها در برابر شکستگی 44 درصد افزایش می یابد. علاوه بر این ، نتیجه تقریباً فوری و قابل ملاحظه پس از اولین روش مشاهده می شود.

مهمترین چیز این است که ابتدا با متخصصان مشورت کنید و فقط در سالن های اثبات شده و با سابقه استفاده کنید ، جایی که متخصصان تجربه خوبی دارند و می توانند تأثیر مثبت روش را تضمین کنند.

منبع:

keratin.pro

bit.ly

نظرات (۱)

سلام به ما هم سر بزن و دنبالم بکن و خبر بده دنبالت بکنم 

پاسخ:
حالشو ببر دادا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی