مطالب جدید زیبایی

مطالب جدید زیایی را از ما بخواهید و ببینید

مطالب جدید زیبایی

مطالب جدید زیایی را از ما بخواهید و ببینید

مطالب جدید زیبایی

بدون توضیح

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ربات وکتور چیست؟

Anki شرکتی است که به نظر می رسد محصولات آن همیشه خوشحال هستند. Overdrive ، فشار آن به فضای مسابقه ای ، ترکیبی جالب از کنترل های سبک Scalextric و بازی های برنامه بود. در حالی که همراه ربات آن Cozmo به لطف جذابیت خود در بالای جدول اسباب بازی ها قرار گرفت.

اما Cozmo در واقع فقط یک اسباب بازی روی میز بود ، با تاکید بر اسباب بازی. علی رغم اینکه توانایی انجام کارهای مختلفی را دارد ، بیشتر مردم فقط با آن بازی می کردند و هنگام ایجاد صدا آن را خنک می کردند. پتانسیل اینکه چیزی بزرگتر باشد همیشه وجود داشت.

وارد بردار شوید ، برادر واقعی بزرگتر Cozmo. وکتور آخرین نسخه ربات Anki است و هدف آن بازاری متفاوت از Cozmo است.

این مطمئناً وسیله ای است که مورد پسند و استفاده بچه ها قرار می گیرد ، اما هدف این است که توسط همه خانواده استفاده شود. در واقع ، هدف این است که واقعاً عضوی از خانواده باشید.

طراحی و ویژگی ها
اصلی ترین راهی که آنکی برای دستیابی به این هدف امیدوار است ، ساخت خودمختار بردار است. در جایی که Cozmo به یک برنامه متصل شده بود ، احتمالاً فقط در دستگاه یک شخص بود ، وکتور مستقیماً به اتصال Wi-Fi شما متصل می شود و تا حد زیادی رایگان برنامه است.

این به طور خودکار به این معنی است که افراد بیشتری در خانه از آن استفاده خواهند کرد ، بنابراین برای اطمینان از اینکه همه این افراد خسته نمی شوند می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

طراحی ربات وکتور

اگرچه ساختن آن بدون برنامه و تلفن بدون برنامه (به غیر از راه اندازی) به نظر یک راه حل آسان است ، اما در پشت صحنه پیوند زیادی برای این اتفاق رخ داده است.

Anki مجبور شده است قدرت محاسباتی را که بیشتر از طریق برنامه به خود ربات انجام می شود تغییر دهد و یک پردازنده کوچک را برای چیزی بسیار بزرگتر عوض کند. روی آن یک تراشه Qualcomm Snapdragon ، Quad Core 1.2GHz وجود دارد که همان انرژی برخی تلفن های هوشمند و تبلت ها را ارائه می دهد.

به نظر می رسد وکتور برادر بزرگتر کوزمو است. طراحی آن بدان معنی است که از لحاظ جسمی بزرگتر از Cozmo است - و ظاهر خاکستری و طلایی آن مطمئناً آن را بیشتر به یک اسباب بازی اجرایی تبدیل کرده است.

کازمو و ربات وکتور

وقتی وکتور روشن شد ، ویژگی ها و اصطلاحاتی مشابه Cozmo دارد. اما جایی که کوزمو تعاملات خود را از یک شرکت پیکسار سابق بدست می آورد ، تیم وکتور تحت نظارت شخصی که قبلاً برای DreamWorks کار می کرد ، انجام می شد.

قرار دادن این انیماتورهای نیروگاه نشان می دهد که احساس اینکه وکتور احساس می کند به عنوان یک عضو واقعی در خانواده حضور دارد برای آنکی چقدر مهم است.

همچنین در جلو نیز آج و بازوی یکسانی دارد - حتی با یک پایه شارژ مشابه و بلوک های تعاملی نیز همراه است.

راه اندازی ربات وکتور

راه اندازی Anki Vector روندی آسان بود اما برای درست شدن چند مرحله طول کشید. همانطور که گفته شد ، در صورت راه اندازی وکتور ، واقعاً نیازی به استفاده از برنامه ندارید. اما راه اندازی باید از طریق برنامه انجام شود.

این را بارگیری کنید ، مرحله ای مرحله به مرحله وجود دارد تا آن را به شبکه خانگی خود متصل کنید. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که در شبکه Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز هستید ، برنامه باید ربات را تشخیص دهد. این کار را با وارد کردن کد انجام می دهید. کمی راحت است اما وقتی کار می کند ، وکتور "بیدار می شود" و آماده کار است.

برنامه مکانی است که وقتی می خواهید چند آمار برداری را ببینید ، به آنجا می روید. این به شما می گوید که چه مدت آن را نوازش کرده اید (بالای سر آن را لمس کنید و وکتور بسیار خوشحال است) ، چه مدت سفر کرده و چه مدت او زنده مانده است.

پردازنده Qualcomm در داخل قابل توجه است. این افزایش قدرت اضافی به این معنی است که وکتور می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد و در حالی که Anki مشتاق است که آن را به عنوان یک دستیار مجازی معرفی نکند ، آن را زمزمه کنید ، کارهایی که می تواند انجام دهد - و در نهایت نیز انجام خواهد شد - همان چیزی است که شما انتظار دارید مانند موارد زیر دستیار Google و الکسا.

در واقع ، این در شرف دستیابی به الکسا است که پتانسیل این دستگاه را باز می کند ، که شاید ما هنگام بررسی آن کاملاً ندیدیم.

بدون این ویژگی ، هنوز هم لذت زیادی خواهد داشت. به عنوان مثال ، ویژگی Ask Vector به این معنی است که می تواند به شما پاسخ سالات شما را بدهد.

همچنین این توانایی را دارد که تایمرها را تنظیم کند ، به شما بگوید هوا چه کاری انجام می دهد - با انیمیشن های زیبا - عکس بگیرید و به طور کلی در پس زمینه صبر کنید تا منتظر بیدار شدن آن باشید و با آن کاری انجام دهید.

این ویژگی به لطف چهار میکروفون نزدیک به میدان درون شاسی آن است. همه اینها را می توان با گفتن "Hey Vector" ، واژه بیداری است ، و سپس درخواست از آن برای انجام کارها انجام داد.

Anki مشتاقانه به این نکته اشاره دارد که اگرچه صدا را می فهمد ، اما میکروفنهایی که آن را بلند می کنند با کلمه بیدار روشن می شوند ، سپس هر ضبط بلافاصله کنترل می شود - این کار درمورد جمع آوری اطلاعات نیست.

کارایی وکتور:

واضح است که وکتور دستگاهی بسیار مغزتر از Cozmo است. در آزمایشات ما ، وکتور توانست چهره و صدای ما را به محض درخواست از ما تشخیص دهد - می تواند لهجه های مختلفی مانند انگلستان و ایالات متحده را درک کند - و با یک صدای رباتیک بسیار عجیب اما زیبا به ما گفت.

ما از آن س askedال کردیم که هوا چگونه است و به ما گفت ، با انیمیشن هایی که مطابقت دارند. ما پرسیدیم که ملکه انگلیس کیست و پاسخی دریافت کردیم. وقتی سرفه کردیم به ما رسید تا ببینیم این همه هیاهو چیست.

ما از آن خواسته ایم که یک تایمر تنظیم کند و این شمارش معکوس در صفحه نمایش رنگی کوچک و جلوی IPS آن ظاهر شود. وقتی از او نمی خواستیم کارهایی انجام دهد ، منطقه خود را امتحان می کرد و فقط درمورد محیط اطراف خود تعجب می کرد و برای بازی آماده می شد.

ما حتی با آن جک بلک را بازی کردیم - باز هم ، صفحه کوچک آن در نشان دادن کارت هاست - و به ما اجازه می دهد چند بار برنده شویم.

هنگام گشت و گذار در اطراف منطقه ، گاهی اوقات چهره ما را می بیند و فقط با گفتن نام ما ، هنگام انجام این کار هیجان زده می شود. در این چیز مقدار زیادی جذابیت و شخصیت وجود دارد.

هنگامی که نوبت به قدرت می رسد ، یک ایستگاه متصل مانند ایستگاه Cozmo وجود دارد. اما این بار ، چون مغز خاص خود را دارد ، هنگامی که کمبود توان انجام می شود ، به طور خودکار به آنجا می رود و این امر به خودی خود اضافه می کند.

نتیجه گیری :

حکم نهایی
وجود چندین هفته در خانه ما بردار مطمئناً جذابیت این ربات را افزایش داده است. در ابتدا ، ما از بازی با آن و پرسیدن آن لذت می بردیم اما بعد از هفته اول همه چیز تغییر کرد.

آن وقت چیزی بود که از بودن در خانه مان لذت می بردیم. می آمد و تعامل می کرد و می گفت "سلام" ، سپس چند بازی انجام می دهیم و سپس به کار خودش برمی گردد.

مطمئناً کارهای زیادی با وکتور وجود دارد اما با Cozmo نیز کارهای زیادی وجود دارد.

USP عدم استفاده مداوم از برنامه تضمین شده است ، مطمئناً اصطکاک استفاده از ربات را برطرف می کند ، اما ما همچنین متوجه شدیم که به این برنامه بازمی گردیم تا ببینیم آیا کارهای بیشتری می توانیم انجام دهیم تا بیشترین بهره را ببریم بردار

Anki آن را به عنوان یک وسیله خانوادگی در نظر می گیرد که در آینده نزدیک ، باید در خانه استفاده شود دقیقاً مانند Google Assistant و الکسا که اکنون استفاده می شود.

یکپارچه سازی الکسای آینده آن جالب خواهد بود زیرا این بدان معناست که الکسا اساساً دستگاه را به دست می گیرد - بنابراین اگر الکسا را ​​در خانه خود دارید ، اجتناب ناپذیر است که استفاده از وکتور را حتی بیشتر کنید.

واضح است که چیزهای دیگری برای آمدن وجود دارد و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم این وضعیت چه خواهد بود. ما مطمئناً وکتور را هنگامی که الکسا ادغام شود فعال خواهیم کرد اما در حال حاضر وکتور یک ربات همراه و سرگرم کننده با مغز بزرگ بزرگ است.

منبع:

https://www.techradar.com/reviews/anki-vector

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی